Sporta un bioloģijas skolotāja specialitātes studentu pedagoģiskās prakses sportā analīze
2010
Juris Porozovs, Daina Voita

Pētījuma mērķis bija noskaidrot un salīdzināt studiju programmas „Sporta un pamatizglītības bioloģijas skolotājs” (SB) 4. un 3. kursa studentu prasmju un kompetenču pašvērtējumu pēc pedagoģiskās prakses sportā. Pētījumā tika veikta 4.SB un 3.SB kursa studentu anketēšana un analizēts studentu pašvērtējums par pedagoģiskās prakses sportā realizāciju. Visumā studenti kritiski vērtē savas prasmes un zināšanas, taču novērtē pedagoģiskās prakses lomu savas profesionālās kompetences pilnveidošanā.


Atslēgas vārdi
pedagogical practice, students, sports, self-evaluation, kompetencies, difficulties during parctice, recommendations,

Porozovs, J., Voita, D. Sporta un bioloģijas skolotāja specialitātes studentu pedagoģiskās prakses sportā analīze. Humanitārās un sociālās zinātnes. Nr.17, 2010, 119.-125.lpp. ISSN 1407-9291.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196