Rakstā apskatītas Škoda 24Tr tipa trolejbusa rekuperētās enerģijas saglabāšanas iespējas, uzstādot borta superkondensatoru enerģijas uzkrājēju ar automātisku pārslēgšanos uz autonomās vilces režīmu. Piedāvāta enerģijas uzkrājēja vadības sistēma ar konstantu DC kopnes spriegumu superkondensatora uzlādes režīmā un superkondensatora strāvu, proporcionālu vilces pārveidotāja strāvai superkondensatora izlādes režīmā. Izpētīta trolejbusa asinhronās piedziņas un enerģijas uzkrājēja vadības sistēmas stabilitāte gan īslaicīgos, gan ilgstošos tīkla sprieguma pazušanas režīmos. Sistēmas modelēšana veikta ar Matlab/Simulink asinhronās vilces piedziņas modeļa un PSIM enerģijas uzkrājēja modeļa apvienošanu vienotā sistēmā.