Zinātniskās darbības atbalsta sistēma
Latviešu English
Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds Theodore Branoff

Publikācijas

Nosaukums Publikācijas veids Izdošanas gads Autori
Assessment of the Engineering Graphic Literacy Skills Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos 2013 Modris Dobelis, Theodore Branoff, Imants Nulle
Engineering Graphics Literacy: Measuring Students' Ability to Model Objects from Assembly Drawing Information Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos 2012 Theodore Branoff, Modris Dobelis
Engineering Graphics Literacy: Spatial Visualization Ability and Students' Ability to Model Objects from Assembly Drawing Information Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS 2012 Theodore Branoff, Modris Dobelis
Engineering Graphics Literacy: The Relationship between Spatial Visualization Ability and Students’ Ability to Model Objects from Assembly Drawing Information Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos 2012 Theodore Branoff, Modris Dobelis
Engineering Graphics Literacy: The Relationship between Spatial Visualization Ability and Students’ Ability to Model Objects from Assembly Drawing Information Raksts konferenču tēžu krājumā 2012 Theodore Branoff, Modris Dobelis
Graphics Literacy Evaluation through Interpreting Assembly Drawings: 3D Model or 2D Drawing Raksts konferenču tēžu krājumā 2012 Modris Dobelis, Theodore Branoff, Imants Nulle, Lidija Pletenac, Vladimir Volkov
Graphics Literacy Evaluation through Interpreting Assembly Drawings: 3D Model or 2D Drawing Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos 2012 Modris Dobelis, Theodore Branoff, Imants Nulle, Lidija Pletenac, Vladimir Volkov
Quantitative Assessment of the Students’ Engineering Graphics Literacy via Modeling Objects from Assembly Drawing Information Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos 2012 Modris Dobelis, Theodore Branoff, Imants Nulle
Quantitative Assessment of the Students’ Engineering Graphics Literacy via Modeling Objects from Assembly Drawing Information Raksts konferenču tēžu krājumā 2012 Modris Dobelis, Theodore Branoff, Imants Nulle
The Relationship between Spatial Visualization Ability and Students’ Ability to Model 3D Objects from Engineering Assembly Drawings Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē 2012 Theodore Branoff, Modris Dobelis
Atrasti 10 ieraksti, tiek attēloti visi ieraksti.