Latvijas tūrisma uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāte
2010
Anastasija Kulachenkova, Anatolijs Magidenko

Raksts veltīts tūrisma uzņēmuma mārketinga darbības izpētei un mārketinga procesa uzlabošanas iespēju izstrādei. Rakstā tika apskatīts Latvijas tūrisma tirgus un tā attīstības tendences, kā arī Latvijas un ārzemju ceļotājus raksturojošie rādītāji. Lai objektīvi izvērtētu ekonomisko situāciju un attīstības tendences tūrisma tirgū, tika izveidota grupu rezervāciju skaita prognoze, izmantojot laika rindu aditīvo modeli, kur tika noskaidrots, ka grupu braucienu pieprasījums turpmākajos gados nedaudz samazināsies. Raksta pētījuma objekts - ienākošā tūrisma aģentūra „Via Hansa Tours”, kas darbojas vairāk nekā 15 gadus Baltijas tūrisma tirgū. Autore izpētīja „Via Hansa Tours” mārketinga procesu, novadīja ekspertu pētījumu un apkopoja tā rezultātus. Turklāt tika piedāvāti un izskatīti iespējamie uzņēmuma mārketinga uzlabošanas pasākumi un mārketinga darbības efektivitātes paaugstināšanas varianti.


Atslēgas vārdi
tourism, inbound tour operator, marketing process, efficiency

Kulachenkova, A., Magidenko, A. Latvijas tūrisma uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāte. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.8, 2010, 108.-116.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196