Mārketinga stratēģijas interneta vidē
2010
Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane

Raksts veltīts mazo un vidējo uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijām un to īpatnībām. Elektroniskais mārketings atšķīrās no klasiskā. Referātā autori analizē šīs atšķirības, kā arī pēta pārmaiņas mārketinga stratēģijas, kas ir saistītas ar interneta vidi. Autori ir veikuši pētījumu par interneta izmantošanu mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Galvenie pētījuma rezultāti prezentēti referātā. Pēc pētījuma rezultātu apkopojuma referāta autori piedāvā divas interneta mārketinga stratēģijas, ko savā darbā var izmantot mazie un vidējie uzņēmumi.


Atslēgas vārdi
Internet, internet strategies, e-environment, SME

Ščeulovs, D., Gaile-Sarkane, E. Mārketinga stratēģijas interneta vidē. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.8, 2010, 181.-188.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196