Mārketinga kompleksa īpatnības nekustamo īpašumu tirgus sektorā
Tautsaimniecības un uzņēmējdarbības attīstības problēmas : starptautiskās zinātniskās konferences zinātniskie raksti 2006
Anita Rūdule-Jansone, Uldis Jansons, Ineta Geipele

Pašlaik viens no aktīvākajiem un progresējošākajiem tirgus sektoriem Latvijā ir nekustamo īpašumu tirgus, kas, pēc vadošo tirgus speciālistu viedokļiem, vidēji gadā pieaug par 100 - 150% un tirgus aptuvenais gada apgrozījums ir 3 mljrd. eiro.


Atslēgas vārdi
real estate market, marketing

Rūdule-Jansone, A., Jansons, U., Geipele, I. Mārketinga kompleksa īpatnības nekustamo īpašumu tirgus sektorā. No: Tautsaimniecības un uzņēmējdarbības attīstības problēmas : starptautiskās zinātniskās konferences zinātniskie raksti, Latvija, Rīga, 13.-15. oktobris, 2005. Rīga: RTU Izdevniecība, 2006, 191.-197.lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196