Rakstā autori apskata pakalpojumu konkurētspējas kritērijus, galveno uzmanību pievēršot vienam no kritērijiem- pakalpojumu kvalitātei. Autori uzskata, ka inovatīva rakstura pakalpojumu kvalitātes izmaksu noteikšanai būtu lietderīgi klasificēt pakalpojumus divās grupās pēc pakalpojuma rezultāta: pakalpojumos, kuru rezultāts ir taustāms, materiāls, un pakalpojumos, kuru rezultāts nav materiāls, bet ir sajūtams. Pakalpojumu klasifikācija šādās divās grupās atvieglo kvalitātes izmaksu noteikšanu un saskaņo tās ar pakalpojumu uzņēmumu konkurētspējas kritērijiem. rakstā apskatīti arī ar pakalpojumu kvalitātes uztveri saistīti jautājumi, kā arī uztveramā riska ietekme uz kvalitātes izmaksām. Rakstā piedāvāti inovatīvu pakalpojumu uztveramā riska samazināšanas pasākumi pakalpojumu konkurētspējas saglabāšanai. Rakstā parādīta pakalpojumu veidu saikne ar kvalitātes izmaksu redzamo un slēpto daļu. lai saglabātu pakalpojumu konkurētspēju, uzņēmumiem ir jābūt spējīgiem panākt lielāku kvalitātes līmeņa pieaugumu, salīdzinot ar izmaksu pieaugumu. Tā kā pakalpojumu konkurētspēju ietekmē arī makroekonomiskā situācija valstī, tad rakstā ir uzskaitīti būtiskākie MVU pakalpojumus ietekmējošie faktori. MVU ir iespēja būt konkurētspējīgiem, nevis orientējoties uz zemu cenu un apmierinošu kvalitāti, bet piedāvājot kvalitatīvu, inovatīvu un patērētāju vajadzībām atbilstošu pakalpojumu. Rakstā minētie makroekonomiskie faktori ietekmē inovatīvo pakalpojumu cenu, kas ekonomiskās krīzes laikā ir viens no svarīgākajiem konkurētspējas kritērijiem.