Darbā tiek pētīts "zaļā" mārketinga potenciāls Latvijas pārtikas uzņēmumos. Analītiskajā darba daļā tiek apskatīta nozares makroekonomiskā situācija, tiek paveiktas statistiskā, SVID un PEST analīzes. Tiek apskatīts pašreizējais Latvijas ekopārtikas tirgus. Tiek noskaidrots, ka uzņēmumi varētu izmantot "zaļo" mārketingu konkurētspējas priekšrocības iegūšanai. Teorētiskajā darba daļā tiek apskatīta atbilstošā literatūra, un uz tās un veselā saprata bāzes tiek izstrādāts "zaļā" mārketinga modelis, kas sastāv no patērētāja, uzņēmuma un produkta, kā arī no to mijiedarbības. Darba izstrādātais modelis tiek pielietots praksē reālam uzņēmumam, kā arī tiek noskaidroti patērētāju priekšstati un vēlmes lietot "zaļo" pārtiku.