Vairumtirdzniecības uzņēmumu darbības modelēšana - problēmas un risinājumi
2011
Leonards Budņiks, Konstantins Didenko

Rakstā tiek apskatīts simulācijas modeļa veidošanas process. Balstoties uz zinātnisko literatūru, tiek piedāvāts simulācijas modelis, kas imitē vairāku uzņēmumu mijiedarbību brīvā tirgus apstākļos. Modeļa mērķis ir radīt vidi, kurā „uzņēmumiem” tiek dota iespēja brīvi pirkt un pārdot „preces”, meklēt „piegādātājus” un „klientus”, kā arī veidot „klientu” tīklus. Modelis tika programmēts MS Excel vidē, izmantojot VBA valodas iespējas. Izstrādātais modelis ir domāts turpmāko, ar vairumtirdzniecības uzņēmumu uzvedību saistīto, pētījumu veikšanai.


Atslēgas vārdi
simulation model, wholesale, SME's

Budņiks, L., Didenko, K. Vairumtirdzniecības uzņēmumu darbības modelēšana - problēmas un risinājumi. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.9, 2011, 26.-36.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196