E-vides izmantošana lojālo klientu loka uzturēšanai
2012
Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane

Viena no galvenajām tendencēm mūsdienīgā mārketingā ir elektroniskās vides un interneta izmantošana produktu un pakalpojumu virzīšanai tirgū. Elektroniskajā mārketingā, līdzīgi kā klasiskajā, pastāv ārējās un iekšējās vides faktori, kas ietekmē uzņēmējdarbību. Raksta mērķis: noteikt un analizēt faktorus, kas ietekmē lojālo klientu piesaistīšanu un noturēšanu, izmantojot elektronisko vidi un elektroniskā mārketinga aktivitātes. Darba pētījuma metode - vispāratzītas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētījumu metodes: grupēšanas, analīzes, statistikas.


Atslēgas vārdi
customers' loyalty, loyalty programmes, e-marketing, e-marketing environment, small and medium size enterprises

Ščeulovs, D., Gaile-Sarkane, E. E-vides izmantošana lojālo klientu loka uzturēšanai. Ekonomika un uzņēmējdarbiba. Nr.22, 2012, 167.-173.lpp. ISSN 1407-7337. e-ISSN 2255-8756.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196