Promocijas darbs ir veltīts dzelzceļa transporta trokšņa spektru modelēšanai un eksperimentāliem pētījumiem. Darbā tiek izpētīti dzelzceļa transporta trokšņa spektrālās īpašības Latvijas dzelzceļā, ka arī noteikts spektru izmaiņu raksturs atkarībā no satiksmes ātruma, ritoša sastāva tipa un sliežu ceļa stāvokļa. Veikta determinēto, statistisko, pusempīrisko un empīrisko modeļu analīze un pilnveidots ES standartizēts RMR (Reken - en Meetvoorschrift Railverkeerslawaai) modelis pielietošanai Latvijas dzelzceļa apstākļos. Pilnveidotā modelēšanas metode uz eksperimentālo pētījumu rezultātu bāzes ir svarīgs ieguldījums dzelzceļa transporta tehnoloģiju attīstībā Latvijas dzelzceļā. Darba rezultāti ir ievesti Rīgas Tehniskās universitātes (Dzelzceļa transporta institūts), Latvijas dzelzceļa un Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas kopīgo projektu īstenošanas ietvaros.