Faktoru novērtējums, kuri nosaka bankas izvēli
52. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE’ 2011): konferences ziņojumu tēžu krājums 2011
Jana Eriņa, Nataļja Lāce

Ar šī raksta palīdzību autores noskaidroja galvenos faktorus, kuri ietekmē bankas tēlu un konkurētspēju. Pētījums tika veikts izmantojot un apvienojot aprakstošās teorētiskās un empīriskās analīzes metodes, izvirzot vairākus uzdevumus. Metodoloģija - analizējot zinātnisko literatūru un citu ārvalstu veiktos pētījumus autores izvirzīja un pārbaudīja empīriski trīs hipotēzes. Datu iegūšanai autores izmantoja anketu aptaujas metodi. Anketēšanā piedalījās gan banku klienti, gan banku darbinieki. Lielākā daļa jautājumu tika novērtēti uz Likerta skalas no 1 līdz 5.


Atslēgas vārdi
reputation, konfidenciality, identity, banks, Latvia

Eriņa, J., Lāce, N. Faktoru novērtējums, kuri nosaka bankas izvēli. No: 52. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE’ 2011): konferences ziņojumu tēžu krājums, Latvija, Rīga, 7.-7. oktobris, 2011. Rīga: RTU Izdevniecība, 2011, 1.-6.lpp. ISBN .

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196