Zinātniskās darbības atbalsta sistēma
Latviešu English

Publikācija: A Project-Based Learning Approach to Improve Quality of Power Electronic Courses

Publikācijas veids Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums Nav zināms
Aizstāvēšana: ,
Publikācijas valoda English (en)
Nosaukums oriģinālvalodā A Project-Based Learning Approach to Improve Quality of Power Electronic Courses
Pētniecības nozare 2. Inženierzinātnes un tehnoloģijas
Pētniecības apakšnozare 2.2. Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas
Autori Ansis Avotiņš
Aleksandrs Suzdaļenko
Iļja Galkins
Atslēgas vārdi power electronics; FPGA; e-learning; teaching methods; instructional design
Anotācija This papers describes practical implementation of instructional design methodology, by means of practical workshops, for such industrial engineering study courses, like computer control and power electronics. RTDI development serves as improvement of FPGA workshop, which has increased quality of teaching methods and student satisfaction.
DOI: 10.1109/ICELIE.2013.6701277
Hipersaite: http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6701277 
Atsauce Avotiņš, A., Suzdaļenko, A., Galkins, I. A Project-Based Learning Approach to Improve Quality of Power Electronic Courses. No: 2013 7th IEEE International Conference on e-Learning in Industrial Electronics (ICELIE 2013), Austrija, Vienna, 10.-13. novembris, 2013. Piscataway, NJ: IEEE, 2013, 80.-85.lpp. ISBN 978-1-4799-3182-8. e-ISBN 978-1-4799-3181-1. Pieejams: doi:10.1109/ICELIE.2013.6701277
Papildinformācija Citējamību skaits:
ID 16933