Pedagoga profesionālās kompetences pilnveide darbam pirmsskolā
2014
Gundega Puķīte

Raksta mērķis ir raksturot pirmsskolas pedagoga profesionālās kompetences pilnveides virzienus. Izmantotās metodes – literatūras, normatīvo dokumentu analīze, anketēšana, novērošana, pedagoģisko dokumentu analīze, pārrunas un intervijas. Pedagogi iezīmē šādus profesionālās kompetences pilnveides virzienus – mācību procesa plānošanas prasmes pilnveide, zināšanas par bērnu vecumposmu attīstības likumsakarībām un metodiku, bet pētījuma rezultāti norāda, ka nepieciešams aktualizēt arī pedagoga prasmi analizēt, reflektēt un pašnovērtēt savu pedagoģisko darbību.


Atslēgas vārdi
professional competence, professional development, pre-school teacher's competence

Puķīte, G. Pedagoga profesionālās kompetences pilnveide darbam pirmsskolā. Humanitārās un sociālās zinātnes. Nr.22, 2014, 27.-35.lpp. ISSN 1407-9291. e-ISSN 2255-8543.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196