Galvenais mērķis ir izstrādāt WLAN projektēšanas modeļus, kurus izmanto transporta tīklos ar kustīgiem objektiem. Pie šādas kvalitātes, tīklu funkcionēšanas rādītāju kvalitātei jābūt maksimāli pietuvinātiem reāliem datiem. Ņemot vērā to, ka lokālā bezvadu tīkla mijiedarbība notiek tā piekļuves punkta diapazonā, tas nosaka ierobežotu klientu skaitu – transportlīdzekļiem, šādu sistēmu modelēšanai, izmanto slēgtos cikliskos modeļus. Darbā tika noteikts kustīgu objektu skaits, atkarībā no attāluma līdz bāzes stacijai un datu pārraides sistēmu parametru identificēšanas, pamatojoties uz to, tika atrisināta problēma kā noteikt faktisko datu pārraides ātrumu kustīgiem objektiem, kas atrodas bezvadu tīkla bāzes stacijas darbības zonā. Pamatojoties uz bezvadu tīkla datu pārraides elementu eksperimentāliem pētījumiem, tika izstrādāts modeļu kopums, kas veic transporta tīklu projektēšanu. Disertācija sastāv no ievada, piecām sadaļām, nobeiguma, kas izklāstīti uz 105 lappusēm, ar 19 tabulām, 56 attēliem, 1 pielikumu, kā arī ar no izmantotās literatūras saraksta ar 87 nosaukumiem.