Šteinbergs, K. Klastera stratēģiskais virziens un modelis audiovizuālās nozares attīstības veicināšanai Latvijā: Promocijas darbs / Zinātniskā vadītāja: profesore Dr. oec. Volkova T. – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, 2017. - 147 lpp. Promocijas darba mērķis: novērtējot Latvijas audiovizuālās nozares klastera izveides iespējas, izstrādāt tā stratēģisko virzienu un modeli, izmantojot līdzsvarotas vadības kartes pieeju, tādējādi nosakot būtiskākos tā attīstību veicinošos uzdevumus nozares un uzņēmumu vadības līmenī. Darba apjoms ir 147 lpp., pielikumu apjoms ir 83 lpp. Darba izstrādē izmantoti 147 literatūras un citi informācijas avoti. Darbā ir 21 attēls un 25 tabulas. Promocijas darbā ir ievads, trīs nodaļas un deviņas apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts, četri pielikumiem. Promocijas darba pirmā nodaļa veltīta klasteru darbības un audiovizuālās nozares teorētisko aspektu izpētei. Tiek sniegts ieskats klasteru teorijas attīstībā, klasteru darbības pamatprincipos un raksturota audiovizuālās nozares klasteru specifika. Otrā nodaļa veltīta Latvijas audiovizuālās nozares analīzei un klastera izveides iespēju novērtēšanai. Tiek veikta nozares uzņēmējdarbības un radošās darbības rādītāju analīze, intervijas ar nozares uzņēmumu vadītājiem un ieinteresēto pušu pārstāvjiem. Trešajā nodaļā raksturots audiovizuālās nozares klastera stratēģiskais virziens un izveides modelis, veikts tā novērtējums un aprobācija.