Pedagoģiskā psiholoģija
2013
Airisa Šteinberga

Grāmata atklāj pedagoģiskās psiholoģijas teoriju un pielietojuma integratīvo raksturu, dažādu mūsdienu psiholoģisko un pedagoģisko teoriju sintēzes iespējas. Aprakstītā pieeja tuvojas mūsdienu reālās pedagoģiskās situācijas dinamikai un daudzveidībai. Grāmatā ir uzsvērta dabiskās mācīšanās pieeja un izglītības tehnoloģiju izmantošana kā mācību procesam labvēlīgi palīglīdzekļi. Monogrāfijā atspoguļotie piemēri un situāciju analīze palīdz atrast reālām pedagoģiskajām situācijām cēloņus, pamatojumu un risinājumus. Grāmatas novitāte ir pamatojums pedagoģiskajai psiholoģijai kā integratīvai teorētiski psiholoģijas apakšnozarei un pamatojums terminam "attīstības vajadzības" jēdziena "vecumposmu īpatnības" vietā.


Atslēgas vārdi
Pedagoģiskā psiholoģija, cilvēka attīstības periodizācija, attīstības vajadzības, mācīšanās psiholoģija

Šteinberga, A. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RAKA, 2013. 176 lpp. ISBN 978-9984-46-257-8.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196