Zinātniskās darbības atbalsta sistēma
Latviešu English
Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds Airisa Šteinberga
Struktūrvienība (23103) Inženierpedagoģijas un psiholoģijas katedra
label.academicTitle Doktors
E-pasts Airisa.Steinberga@rtu.lv
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3990-1482

Publikācijas

Nosaukums Publikācijas veids Izdošanas gads Autori
Action Approach in Promoting the Development of the Learner’s Personality Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē 2017 Airisa Šteinberga, Ausma Špona
Bērna optimālas attīstības priekšnoteikumi perinatālās psiholoģijas kontekstā Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā 2006 Airisa Šteinberga
Emocionālās inteliģences pilnveidošnās arodizglītībā Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā 2003 Airisa Šteinberga
Förderung der Persönlichkeitsentwicklung von Sсhülerinnen und Schülern mit Autismus-Spektrum-Störung an Privatschulen in Lettland Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē 2017 Airisa Šteinberga
In Memoriam: Ilgars Grosvalds (1927–2019) Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē 2019 Alīda Zigmunde, Airisa Šteinberga
Inovācijas pedagoģiskajā darbībā Latvijas skolās Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS 2018 Airisa Šteinberga
Pedagoģiskā psiholoģija Zinātniskās monogrāfijas vai kolektīvas monogrāfijas 2013 Airisa Šteinberga
Pedagoģiski psiholoģisko līdzekļu izvēle mācību darbībā skolēniem ar Aspergera sindromu vispārējās pamatizglītības programmā Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē 2017 Airisa Šteinberga
Pētniecības metožu attīstība starptautiskā projekta "Internationales Lernen" ietvaros no 1990. līdz 2005.gadam Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā 2005 Airisa Šteinberga
Skolotāja profesionālā identitāte Zinātniskās monogrāfijas vai kolektīvas monogrāfijas 2019 Ausma Špona, Airisa Šteinberga, Māra Vidnere, Jeļena Jermolajeva, Tatjana Bogdanova, Svetlana Siļčenkova, Nikolajs Senčenkovs
Atrasti 13 ieraksti, tiek attēloti no 1 līdz 10.[Pirmā/Iepriekšējā] 1,2 [Nākamā/Pēdējā]

Projekti

Nosaukums Nozare Struktūrvienība Atbildīgā persona
FuturICT 2.0 - Plaša mēroga eksperimenti un simulācijas otrās paaudzes nākotnes IKT (Projekta partneris Nr.7) Informācijas tehnoloģijas 04010 Rita Rimša
Humanitārais institūts (34-23100-N7297) Citi 23100 Alvars Baldiņš
Humanitārais institūts (34-23100-ZI-2019/3.1) 23100 Gunārs Ozolzīle
Kompetenču attīstības platforma, izmantojot mākslīgo intelektu Izglītība 23100 Airisa Šteinberga