Skolotāja profesionālā identitāte
2019
Ausma Špona, Airisa Šteinberga, Māra Vidnere, Jeļena Jermolajeva, Tatjana Bogdanova, Svetlana Siļčenkova, Nikolajs Senčenkovs

Monogrāfijā aprakstīts skolotāja profesionālās identitātes (SPI) strukturāli saturiskais modelis, kas sastāv no sešiem komponentiem: profesijas filozofija, profesionālās zināšanas, profesionālās lomas, profesionālā attieksme pret darbu, mijiedarbība ar kolēģiem un profesijas pārstāvniecības uzvedība. Modelis radīts, izstrādājot skolotāju profesionālās identitātes teorētiskos pamatus, un tas balstās plašā pedagoģijas un psiholoģijas literatūras par profesionālo identitāti izpētē. Monogrāfijas autori ir Latvijas un Krievijas pedagoģijas pētnieki, kas veikuši kopīgu pētījumu, lai Eiropā tuvinātu austrumu un rietumu valstis humānās audzināšanas procesa organizēšanā un zinātniskajā pētniecībā. Monogrāfija paredzēta pedagoģijas un psiholoģijas pētniekiem


Atslēgas vārdi
Skolotāja profesionālā identitāte (SPI), SPI strukturāli procesuālais modelis, skolotāju profesionālā darbība, salīdzinošais pētījums
DOI
10.7250/9789934223877
Hipersaite
https://ebooks.rtu.lv/catalog/humanitaras-un-socialas-zinatnes/2089/

Špona, A., Šteinberga, A., Vidnere, M., Jermolajeva, J., Bogdanova, T., Siļčenkova, S., Senčenkovs, N. Skolotāja profesionālā identitāte. Rīga: RTU Izdevniecība, 2019. 211 lpp. ISBN 978-9934-22-386-0. e-ISBN 978-9934-22-387-7. Pieejams: doi:10.7250/9789934223877

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196