Skolotāja profesionālās identitātes komponents "Mijiedrabība ar kolēģiem"
2019
Airisa Šteinberga, Svetlana Siļčenkova

Monogrāfijas nodaļā par skolotāju profesionālās identitātes komponentu "Mijiedarbība ar kolēģiem" aplūkots skolotāju savstarpējās sadarbība salīdzinājumā pilsētas-lauku skolas un Latvijas skolotāji-Smoļenskas skolotāji. Rakstā analizēta skolotāju svatarpējā mijiedarbība kā statistiski pietiekami augsts rādītājs skolotāju profesionālās identitātes struktūrā, kā arī tiek konstatēts, ka sadarbība tiek virzīta uz profesionālās kvalifikācijas pilnveidošanu un pašpieredzes paplašināšanu. Būstiskākā atšķirība atklājās starp lauku un pilsētu skolotājiem, kur lauku skolotāji uzrāda lielāku aktivitāti un atbildību mijiedarbībā ar kolēģiem.


Atslēgas vārdi
Skolotāja profesionālā identitāte (SPI), skolotāju mijiedarbība ar kolēģiem, sadarbības psiholoģija

Šteinberga, A., Siļčenkova, S. Skolotāja profesionālās identitātes komponents "Mijiedrabība ar kolēģiem". No: Skolotāju profesionālā identitāte. Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, 2019. 117.-139.lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196