Studentu pētījumu integrācija studiju priekšmetā Pētījumu metodoloģija
Mācību metodiskā un zinātniskā darba integrācija studiju procesā 2018
Līga Kamola

Mācību metodes izvēle ietekmē studentu darbības stilu, studentiem ļaujot darboties patstāvīgi un būt atvērtam diskusijām palīdz labāk sasniegt studiju rezultātus. Studenti ir ieinteresēti pētnieciskā darbā, ja redz tam jēgu un iespēju ietekmēt un uzlabot savu studiju procesa kvalitāti. Studentiem ir ļoti svarīga atgriezeniskā saite no visiem mācībspēkiem katrā studiju kursā. Iesaistot studentus studiju kvalitātes novērtēšanā ieguvēji ir gan paši studenti (īpaši ja izdodas novērts konstatētās problēmas studiju procesā), gan arī studiju programmas administrācija.


Atslēgas vārdi
Pētījums, interese, mācīšana un mācīšanās, iesaiste

Kamola, L. Studentu pētījumu integrācija studiju priekšmetā Pētījumu metodoloģija. No: Mācību metodiskā un zinātniskā darba integrācija studiju procesā, Latvija, Rīga, 27.-27. aprīlis, 2018. Rīga: RTU Izdevniecība, 2018, 55.-57.lpp. ISBN 978-9934-22-070-8.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196