Atslēgas vārdi E-learning, intellectual system, adaptive environment, psychophysiologic features of the learner, human-computer interaction
Rikure, T., Novickis, L. Studying of the Learner Psychophysiological Behaviour in Human-Computer Interaction. No: ICTE in Regional Development : Annual Proceedings of Vidzeme University College. Valmiera: Vidzemes augstskola, 2007, 83.-87.lpp.
Publikācijas valoda English (en)
Publikācijas veids Raksti vai nodaļas citos rakstu krājumos, kas neatbilst 3.1.prasībām, ar ISBN vai ISSN kodu
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums Nav zināms
Pētniecības nozare 1. Dabaszinātnes
Pētniecības apakšnozare 1.2. Datorzinātne un informātika
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!