Izglītojamā zināšanu līmenī balstīta adaptīva mācību plāna ģenerēšanas metožu un modeļu izstrāde
2023
Svetlana Jurenoka
Aizstāvēšana
04.10.2023. 14:30,
Zundas krastmalā 10, 103.telpā
Zinātniskais vadītājs
Jānis Grundspeņķis
Recenzenti
Jānis Grabis,
Arnis Cīrulis,
Cristian-Emil Moldoveanu
Adaptīvu mācību pārvaldības sistēmās mācību viela tiek pasniegta, izmantojot definētu mācību plānu un satura attēlošanas prasības. Šo sistēmu trūkums ir saistīts ar iegūto zināšanu novērtēšanas metodiku, kad vērtēšanai tiek izmantoti zināšanu validācijas moduļi, kas novērtē izglītojamā sasniegumus noteiktā laika periodā.
Mācību procesā apgūto var aizmirst un tas ietekmē izglītojamā zināšanu līmeni mācību procesa beigās. Promocijas darbā pētītā problēma saistīta ar adaptīvu mācību plāna pielāgošanu izglītojamā zināšanu līmenim un spējām apgūt mācību saturu.
Atslēgas vārdi
e-mācības, mācību plāns, adaptīvās mācības
DOI
10.7250/9789934229534
Jurenoka, Svetlana. Izglītojamā zināšanu līmenī balstīta adaptīva mācību plāna ģenerēšanas metožu un modeļu izstrāde. Promocijas darbs. Rīga: [RTU], 2023. 133 lpp.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)