Sākums
Publikācijas
Pētījumu dati
Promocijas darbi
RTU zinātniskie žurnāli
Patenti
Tehnoloģiju piedāvājumi
LV
EN
Sākums
Publikācijas
Skolas bibliotēkas potenciāls skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai
Skolas bibliotēkas potenciāls skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai
Society. Integration. Education
2024
Agnese Laškova
,
Maija Ročāne
-
Atslēgas vārdi
interest in reading, librarian, reading, school lilbrary, self-directed learning, students
Hipersaite
https://journals.ru.lv/index.php/SIE/issue/view/210/762
Laškova, A., Ročāne, M. Skolas bibliotēkas potenciāls skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai.
Society. Integration. Education
, 2024, Vol. 1, 151.-159.lpp. ISSN 1691-5887.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)
Publikācijas veids
Anonīmi recenzēts zinātniskais raksts, kas publicēts izdevumā ar starptautisku redkolēģiju un pieejams citā indeksētā datu bāzē
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums
Valsts budžeta finansējums izglītībai
Pētniecības nozare
5. Sociālās zinātnes
Pētniecības apakšnozare
5.3. Izglītības zinātnes
Pētniecības platforma
Pilsētas un attīstība
ID:
40677
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!
Piekrītu
Lasīt vairāk