Rakstā, pamatojoties uz zinātniska pētījuma rezultātiem, tiek atspoguļota mārketinga plānošanas konceptuālās pamatnostādnes būvuzņēmējdarbībā. Tēmas aktualitāte saistīta ar būvniecības nozares lielo nozīmi valsts ekonomiskajā izaugsmē, bez tam būvniecības nozare lielā mērā nosaka reģionu attīstību. Būvniecības produkcijas ražošanas apjoma palielināšanās un cenu pieauguma tendence liecina par straujo attīstības tempu nozarē līdz 2007.gadam. Patreizējā būvuzņēmējdarbības attīstība norāda uz atbilstošu valsts politikas pasākumu nepieciešamību būvniecības attīstības regulēšanai. Īsumā izklāstot būvuzņēmējdarbības attīstības problēmas pēdējo piecu gadu laikā, kā viens no ietekmētējošiem spēkiem tiek atzīts mārketings, tā pasākumi un plānošana. Rakstā aprakstītie mārketinga plānošanas pasākumi būvuzņēmējdarbībā tiek informatīvi loģiski izkārtoti apkopojošā modelī. Apkopotie pētījuma rezultāti norāda, ka sekmīgai būvuzņēmējdarbībai liela nozīme ir mārketinga plānošanai.