Uzņēmuma sociālā kapitāla pārvaldība
50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE' 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums
2009
Guna Ciemleja,
Nataļja Lāce
Raksta mērķis ir apskatīt uzņēmuma sociālā kapitāla un klientu kapitāla kā intelektuālā kapitāla elementu nozīmību un mijiedarbību, analizēt to ietekmi uz uzņēmuma darbības rezultātiem.
Atslēgas vārdi
Sociālais kapitāls, ilgtspējīga attīstība
Ciemleja, G., Lāce, N. Uzņēmuma sociālā kapitāla pārvaldība . No: 50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE' 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums, Latvija, Rīga, 15.-16. oktobris, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, 19.-20.lpp.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)