E- biznesa attīstība un perspektīvas Baltijas valstīs
50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE’ 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums
2009
Līga Kamola
Tēzēs ir apskatīti galveni etapi e-biznesa attīstībā. Analizēti sataistikas dati par e-biznesa izplatību Baltijas valstīs.
Atslēgas vārdi
e-bizness, uzņēmējdarbība, konkurētspēja
Kamola, L. E- biznesa attīstība un perspektīvas Baltijas valstīs. No: 50. RTU Starptautiskā zinātniskā konference : RTU IEVF Ekonomikas un uzņēmējdarbības zinātniskā konference (SCEE’ 2009): konferences ziņojumu tēžu krājums, Latvija, Rīga, 15.-16. oktobris, 2009. Rīga: RTU Izdevniecība, 2009, 26.-27.lpp. ISBN 978-9984-32-173-8.
Publikācijas valoda
Latvian (lv)