Uzņēmuma sociālā kapitāla pārvaldība
50th International Scientific Conference of Riga Tehnical University : RTU FEEM Scientific Conference on Economics and Entrepreneurship (SCEE’ 2009): Conference Proceedings 2009
Guna Ciemleja, Nataļja Lāce

Raksts veltīts sociālā kapitāla kā ekonomiskas kategorijas vadības jautājumiem, jo globālās ekonomikas krīzes apstākļos vēl aktuālāka kļūst visu uzņēmuma resursu veidu efektīva izmantošana. Sociālā kapitāla atzīšana par ekonomisku kategoriju, norāda uz tā ietekmi uzņēmuma produktivitātes, konkurētspējas un ilgtspējīgas attīstības sasniegšanā. Raksta mērķis ir apskatīt uzņēmuma sociālā kapitāla un klientu kapitāla kā intelektuālā kapitāla elementu nozīmību un mijiedarbību, analizēt to ietekmi uz uzņēmuma darbības rezultātiem. Autori izvērtē uzņēmumu problēmas saistībā ar klientu kapitāla pārvaldi un raksturo parametrus, kas veido poligrāfijas nozares uzņēmumu klientu kapitāla vērtību, analizē debitoru pārvaldības rezultātus.


Atslēgas vārdi
Intelektuālais kapitāls, sociālais kapitāls, klientu kapitāls, debitoru parādi

Ciemleja, G., Lāce, N. Uzņēmuma sociālā kapitāla pārvaldība . No: 50th International Scientific Conference of Riga Tehnical University : RTU FEEM Scientific Conference on Economics and Entrepreneurship (SCEE’ 2009): Conference Proceedings, Latvija, Rīga, 15.-16. oktobris, 2009. Riga: RTU, 2009, 39.-50.lpp. ISBN 9789984321738.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196