Profesijos Mokytoju Asmeninis Tobulejimas: Realijos ir Siekiai
            
            Profesinis Rengimas Tyrimai ir Realijos
            2009
            
        
                Anita Lanka
        
    
            
            
            Raksts raksturo  priekšnosacījumus profesionālās izglītības skolotāju kompetenču pilnveidei. Autore atklāj  motivētu un pašvirzītu mācību nozīmi skolotāju profesionālā izaugsmē.  
            
            
            
                Atslēgas vārdi
                VEt teachers` professional growth, reflection, self-evaluation, self-assessment, assessment of prior learning, self-initiated and self-directed learning, competence based learning
            
            
            
            
            Lanka, A. Profesijos Mokytoju Asmeninis Tobulejimas: Realijos ir Siekiai. No: Profesinis Rengimas Tyrimai ir Realijos. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitas, 2009, 86.-96.lpp.
            
                Publikācijas valoda
                Lithuanian (lt)