Mārketinga komplekss elektroniskajā mārketingā
2010
Deniss Ščeulovs, Elīna Gaile-Sarkane

Tendence, kad uzņēmumi un patērētāji izmanto vienlaicīgi abus tirgus – tradicionālo un elektronisko – pašreiz strauji attīstās visā pasaulē. Tehnoloģiju izmantošanas rezultātā uzņēmumu mārketinga, pārdošanas, vadības un citos ikdienas procesos elektroniskā tirgus nozīme pieaug. Lai veiksmīgi darbotos elektroniskajā tirgū, uzņēmumiem ir jānosaka mārketinga kompleksa elementus, kas paredzēti tieši šim tirgum. Raksta mērķis ir noteikt un klasificēt faktorus, kas ietekmē mārketinga kompleksa elementus elektroniskajā vidē un to atšķirības. Turklāt autori klasificēs mārketinga kompleksa elementus e-vidē un analizēs uzņēmējdarbības vidi. Autori savā pētījumā izmanto dažādas kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes: aptaujas, grupēšanas analīzes, statistiskās un citas metodes. Pētījuma teorētisko un metodoloģisko bāzi veido zinātniskie pētījumi un publikācijas, publikācijas plašsaziņas līdzekļos un profesionālajā literatūrā. Tiek izmantota arī statistiskā informācija no valsts iestādēm, kā arī informācija, ko autori savākuši pētījumu laikā.


Atslēgas vārdi
e-environment, e-market, global network, e-marketing, marketing mix

Ščeulovs, D., Gaile-Sarkane, E. Mārketinga komplekss elektroniskajā mārketingā. Ekonomika un uzņēmējdarbiba. Nr.20, 2010, 117.-123.lpp. ISSN 1407-7337.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196