Tūrisma uzņēmumu attīstības stratēģijas izstrāde Latvijā
2010
Vija Piskunova, Anatolijs Magidenko

Rakstā ir aplūkota Latvijas tūrisma nozares attīstība un aprakstīta tūrisma uzņēmumu attīstības stratēģijas izstrāde Šis darbs ir aktuāls, jo saskaņā ar 2009. gadā pieņemto Latvijas ilgtspējīgas attīstības ekonomisko stratēģiju tūrisms ir uzskatāms par vienu no Latvijas attīstības stratēģiskajām iespējām un prioritātēm, tautsaimniecības orientāciju uz pakalpojumiem ar lielu pievienoto vērtību, tāpēc katram tūrisma uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt ilgtspējīgu attīstības stratēģiju un efektīvi to vadīt. Efektīvas stratēģijas izstrādē tika ņemts vērā uzņēmuma attīstības plāns, misija, mērķi un uzdevumi. Par stratēģijas attīstības elementiem tiek izvēlēti: tūrisma pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, kā arī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana, kurā ietilpst elektroniskā pārdošana, mārketinga pasākumu organizēšana. Tika izstrādāts konkurētspējas paaugstināšanas modelis ar detalizētu darbību izpildi, lai sasniegtu izvirzīto mērķi.


Atslēgas vārdi
Tourism industry, affecting factors, quality, competition, strategy choice

Piskunova, V., Magidenko, A. Tūrisma uzņēmumu attīstības stratēģijas izstrāde Latvijā. Ekonomiskie pētījumi uzņēmējdarbībā. Nr.8, 2010, 157.-167.lpp. ISSN 1691-0737.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196