E-Commerce as a Tool for the Development of the Latvian Information Market = Elektroniskā komercija kā Latvijas informācijas tirgus attīstības instruments
Atslēgas vārdi E-Commerce, Latvian Information Market
Magidenko, A., Gaile-Sarkane, E. E-Commerce as a Tool for the Development of the Latvian Information Market = Elektroniskā komercija kā Latvijas informācijas tirgus attīstības instruments. Uzņēmējdarbība un vadīšana. Nr.5, 2002, 64.-71.lpp. ISSN 1407-7337.
Publikācijas valoda English (en)
Publikācijas veids Publikācija RTU zinātniskajā žurnālā
Pamatdarbībai piesaistītais finansējums Nav zināms
Pētniecības nozare 5. Sociālās zinātnes
Pētniecības apakšnozare 5.2. Ekonomika un uzņēmējdarbība
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!