Promocijas darbs tiek rakstīts par stratēģisko vadīšanu ilgtspējīgas konkurences priekšrocības veidošanā, lai sasniegtu maksimālas konkurences priekšrocības tirgū, uzlabotu stratēģijas plānošanas procesu un sniegtu ieteikumus attiecībā uz pievienotās vērtības vadīšanu. Promocijas darbā tiek apskatīta stratēģiskās piemērotības loma uzņēmuma konkurētspējā un tiek balstīta uz piemērotību starp stratēģiju, organizatoriskās un ārējas vides saderību. Uzņēmumam ar optimālu stratēģisko piemērotību ir labāks sniegums, salīdzinot ar citiem uzņēmumiem. Pētījuma gaitā, autors izpētījis industrializācijas ietekmi uz ražošanas uzņēmuma attīstību, intelektuālā kapitāla lomu mūsdienu ražošanas uzņēmuma konkurences priekšrocībās , veicis analīzi postindustriālās sabiedrības pazīmēm un organizāciju attīstības teorijai. Autors ir izstrādājis kvantitatīvo konceptuālo modeli konkurences priekšrocības novērtēšanai, pamatojoties uz ražošanas uzņēmuma vērtību radīšanu. Ražošanas uzņēmuma stratēģisko attīstību varētu stiprināt, izmantojot stratēģiskās piemērotības optimizāciju, lai panāktu ilgtspējīgu attīstību. Autora izstrādātais stratēģiskās piemērotības integratīvais modelis veicina ražošanas uzņēmumu izaugsmes iespējas apstrādes rūpniecībā.