Patērētāju rīcības izmaiņas Latvijā: informācijas tehnoloģiju ietekmes novērtēšana
LZP Ekonomikas, juridiskās un vēstures zinātnes galvenie pētījumu virzieni 2008. gadā 2009
Elīna Gaile-Sarkane, Anatolijs Magidenko, Ieva Andersone

Pašreiz vērojamas nozīmīgas izmaiņas patērētāju rīcībā, kas ir saistītas ar divu tirgu vienlaicīgu eksistenci un patērētāju vērtību maiņu. Saskaņā pētījuma rezultātiem, kas balstīti uz autoru veikto pētījumu un ārvalstu pētnieku atziņām, pašlaik patērētāji darbojas divos – tradicionālā un virtuālā tirgū vienlaicīgi. Patērētājus ir jāiedala vismaz divās lielās grupās - individuālie un industriālie patērētāji (kā trešo grupu var izdalīt valsti kā patērētāju). Abas minētās grupas nozīmīgi veicina e-komercijas attīstību un abām grupām ir raksturīga rīcības modeļu transformācija.


Atslēgas vārdi
Patērētāju rīcība, novērtēšna, informācijas tehnoiloģijas

Gaile-Sarkane, E., Magidenko, A., Andersone, I. Patērētāju rīcības izmaiņas Latvijā: informācijas tehnoloģiju ietekmes novērtēšana. No: LZP Ekonomikas, juridiskās un vēstures zinātnes galvenie pētījumu virzieni 2008. gadā. Rīga: LZP Humanitāro un sociālo zinātņu ekspertu komisija, 2009, 61.-66.lpp.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196