Sociāli atbildīgs mārketings: teorija un prakse
2010
Ieva Andersone, Elīna Gaile-Sarkane, Daira Aramina

. Sociālais mārketings ir termins, kas tiek izmantots, lai aprakstītu dažādos veidus, kādos mārketings var veicināt pozitīvu sociālo uzvedību un ietver ‘kritizējošo mārketingu’ un ‘zaļo vai ilgtspējīgo mārketingu’. Raksta mērķis ir analizēt sociāli atbildīga mārketinga definīcijas un to interpretācijas. Īpaši pētīta dažādu sociālo mārketinga kampaņu analīze Latvijā. Autori izmanto šādas pētījumu metodes – statistikas analīze, grupēšana u.c. Pētījums veicina jēdziena „sociāli atbildīgs mārketings” definīcijas un vispārīgās mārketinga attīstības problēmas labāku izpratni ilgtspējīgas attīstības kontekstā. Tomēr pētījuma tēma ir visaptveroša un šis pētījums sniedz tikai vispārēju pārskatu par jautājumiem, kas tiks apskatīti turpmāk.


Atslēgas vārdi
socially responsible marketing, social marketing, sustainable development

Andersone, I., Gaile-Sarkane, E., Aramina, D. Sociāli atbildīgs mārketings: teorija un prakse. Ekonomika un uzņēmējdarbiba. Nr.20, 2010, 10.-18.lpp. ISSN 1407-7337.

Publikācijas valoda
Latvian (lv)
RTU Zinātniskā bibliotēka.
E-pasts: uzzinas@rtu.lv; Tālr: +371 28399196