Pētījuma mērķis – informācijas resursu analīze un ekonomiskā novērtēšana ar mērķi attīstīt uzņēmējdarbības vidi Latvijā, galvenais uzdevums ir piedāvāt jaunas metodes informācijas un zināšanu resursu novērtēšanai uzņēmējdarbībā un to ietekmes uz uzņēmējdarbības rezultātu noteikšanā. Autori pētījumā izmanto plaši pazīstamas kvalitatīvas un kvantitatīvas pētījumu metodes. Pētījumā autori analizē informācijas ietekmi uz uzņēmējdarbības konkurētspēju. Autori sniedz situācijas aprakstu un piedāvā metodes informācijas un zināšanu resursu novērtēšanai uzņēmējdarbībā. Pētījums galvenokārt atspoguļo informācijas resursu, zināšanu, inovāciju un uzņēmējdarbības savstarpējo mijiedarbību un to korelācijas ietekmi uz uzņēmējdarbības attīstību.