Sākums
Publikācijas
Pētījumu dati
Promocijas darbi
RTU zinātniskie žurnāli
Patenti
Tehnoloģiju piedāvājumi
LV
EN
Informācija par autoru
Vārds, Uzvārds
:
Evija Mirķe
Struktūrvienība
:
(33100) Digitālo humanitāro zinātņu institūts
Zinātniskais grāds
:
Doktors
E-pasts
:
Evija.Mirke(at)rtu.lv
Publikācijas
Atrasti 10 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 10.
Higher Education Students' Perceptions of ChatGPT: A Global Study of Early Reactions
(2025)
Devan Ravšelj
,
Damijana Keržič
,
Nina Tomaževič
,
Lan Umek
,
Nejc Brezovar
,
Evija Mirķe
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Challenges and Opportunities Integrating Generative AI Tools in K-12 Teachers’ Work: Case Study of Latvian Teachers’ Experience
(2025)
Evija Mirķe
,
Iveta Daugule
Citas publikācijas konferenču (arī vietējo) ziņojumu izdevumos
Skolotāju gatavība attālinātām mācībām 2020.–2021. gada pandēmijas laikā
(2023)
Evija Mirķe
Promocijas darbs
Teachers’ Readiness for Emergency Remote Teaching and Its Relation to Subject Area during the COVID-19 Pandemic
(2023)
Evija Mirķe
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Teachers' Readiness for Remote Teaching during COVID-19 Pandemic: The Case of Latvia
(2021)
Evija Mirķe
,
Lilian Tzivian
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Factors of Successful Work in School during COVID-19 Pandemics in Latvia
(2021)
Evija Mirķe
,
Lilian Tzivian
Raksti vai nodaļas citos rakstu krājumos, kas neatbilst 3.1.prasībām, ar ISBN vai ISSN kodu
Adults’ Readiness for Online Learning in the Czech Republic and Latvia (Digital Competence as a Result of ICT Education Policy and Information Society Development Strategy)
(2019)
Evija Mirķe
,
Eva Kašparova
,
Sarma Cakula
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Adults’ Digital Competence and Readiness for Online Learning: Preliminary Findings on Latvian Adult Learners’ Readiness to Study Online
(2019)
Evija Mirķe
,
Sarma Cakula
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Measuring Teachers-as-Learners’ Digital Skills and Readiness to Study Online for Successful e-Learning Experience
(2019)
Evija Mirķe
,
Sarma Cakula
,
Lilian Tzivian
Zinātniskais raksts, kas indeksēts Web of science un/vai Scopus datu bāzē
Simulation Modelling for School Development in Ādaži Municipality
(2017)
Evija Mirķe
,
Sarma Cakula
Publikācijas konferenču materiālos, kas ir indeksēti Web of Science un/vai SCOPUS
Projekti
Atrasti 2 rezultāti tiek attēloti no 1 līdz 2.
Perspektīvās tehnoloģijas noturīgiem un drošiem servisiem
Citi
Jānis Grabis
Tālmācības studiju centrs (34-23041-N7047.3)
Citi
Atis Kapenieks
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai!
Piekrītu
Lasīt vairāk